Wednesday, November 2, 2011

FB-ing


rata-rata semua org de facebook kan, aku xde nak share pape cuma, sejak 2 menjak ni aku dpt massage dr kawan2 aku yg agak pelik2

ade yg massage cmni;

1) mashi, ***** (nama dirahsiakan) rasa, mashi patut jumpa ustazah la, carikan calon suami utk mashi... ***** rasa mashi ni dah tahap wajib kawen

tersentak aku baca mesej ni, aku dpt msj cmni sbb aku share bende2 berkaitan kawen je sejak akhir2 ni...padahal aku share sekadar suka2 je, share bende yg aku suka baca, kalo org lain suka baca boleh baca, xsuka baca xperlu klik kan
tapi kan, ade jugak berfikir ke arah perkahwinan tapi..... belum kesampaian =P

2) mashi, ko ni religious sangat ke? asyik share bende2 berkaitan agama je... ko x rasa ke menyentuh sensitiviti kaum lain

ni lagi aku terkejut, die msj cmni sebab aku bende2 yg aku share kat wall... kebanyakan aku share semua berkaitan motivasi, cinta, perkahwinan dll... rasanya xde pon yg sentuh kuat sangat pasal agama, sbb semua yg dishare tu mmg dr website agama, tapi kandungan tu xde la menghina agama lain ke, xde la membeza2 kan agama lain dengan agama islam pon

3) mashi, ko kenapa mcm dah lain sekarang?.......... (isi kandungan dirahsiakan)

hehehe... ni aku x nafikan, aku banyak berubah jadi makin teruk skang ni, aku malas nak layan org la, n macam2 malas lagi la...



xleh blah yg pasal kawen tu, kawan aku tu suh aku jumpa ustazah tu hahaha... aku dah bgtau ustaz A (kenal ustaz Kazim) mintak ustaz kazim carikan calon utk aku, tapi xda pon... kuikuikui
asyik cakap pasal kawen je padan muka aku sendiri orang dah salah anggap pasal aku, tapi niat n doa tu dh de, cuma belum kesampaian lagi...
aku cuma berharap keluarga bakal mertua aku terbuka la pintu hati menerima aku menjadi menantu diorang secepat mungkin kakakakaka

merepek je aku ni... ape2 pon aku masih mashitah, mashi, chitot or what ever korang panggil aku, aku berubah sikap ke ape ke, aku masih aku...
aku mintak maaf sangat kalo ade benda aku buat kat FB yg mengguris hati sesape...
aku agak gila + sewel + kecewa + cemburu n macam2 lagi la sejak dua menjak ni...


p/s: to whom i am missing u a lot, sy ade wat salah ke ngan awak smp awak buat saya mcm ni?

No comments:

Post a Comment