Tuesday, February 22, 2011

gile or gile2 or memang gile?

haluuuuuuuuu.......

emmm... rase mcm nak tulis sumthg pasal diri aku nie....
knp yea kadang2 aku nie ske bertindak tanpa berfikir panjang? kadang2 tindakan yg aku buat ske mengikut2 org, kadang2 tindakan aku demi kebahagiaan org lain, n mcm2 la...

petang smlm aku buat hal lagi, aku ter"minat" kat sum1 n pas didesak n nak tau pe jadi, aku ngn slumber badak je p bgtau die perasaan aku nie... tapi kalo nak diikutkan aku jarang berperasaan mcm nie, penah jugak jadi sebelum nie perkara yg lebih kurang sama, aku selamba je p bgtau mamat yg aku minat tapi respon nye x same mcm aku... n smlm pon jadi yg same... huhuhu...

aku rase senang sbb dah dapat jwpn yg aku cari walopon at the same rase malu tahap dewa bab dah bgtau kat sum1 2 pasal perasaan aku hahahaha... kan gile name nye... emmm... aku tau bende nie mesti akan melukakan hati seseorg tapi, xtau la knp aku jadi mcm nie sekali...

No comments:

Post a Comment