Wednesday, February 16, 2011

mEraPu MinggUan

assalammualaikum semua....

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

saje je nak tulis kat sini memandangkan aku x dapat online starting kul10 am hari smp la isnin depan hehehe... aku akan ke PD utk kursus...

best gile la, awal2 tahun aku dah leh cukup kan kursus 7hari setahun 2, pas2 akan ke sabak bernam utk kursus unit, then ade kursus pengenalan jabatan aku, pas2 kursus induksi umum... waahhhh!! hebat giler la, awal2 tahun dah de lebih kurang 15 hari kursus yipeee!!!

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

emmm... mlm tadi aku de mintak tolong sumthg ngn kawan aku, adehhh boleh plak die salah anggap pastu siap bg nasihat lagi tue... emm.. aku rase nasihat die belom leh pakai lagi la... mungkin belom sampai tahap 2 ke'angau'an aku nie /wahaha

pas2 malam tadi ada bincang ngan abg kawan aku... harap2 keputusan yg aku buat nie betul... aku pon dah mintak restu bapak aku dah pasal bende nie... hopefully diberkati

ok la semua nak gerak dah p PD, nnt aku balik aku update lagi... bye2 semua taking care

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment