Friday, February 4, 2011

mImpI

assalammualaikum...

phewww... aikk mcm mimpi kene kejor antu plak ekk... /omg

sebenarnye nak cite pasal mimpi aku petang semalam(lambat update bab ngantukzz smlm)...
petang semalam aku tido, huhu sejak keje dh xde dah tido2 petang ni, smlmpon sbb cuti n x kuar g memane so ape lg tido la, cite pon xde yang menarik.
/wahaha/wahaha

Memandangkan tengahari 2 dah kenyang mam spegeti aku buat (lama gila xmasak), pe lg bummm tido arr... sedap2 tido aku dpt mimpi mak aku.
Dalam mimpi nie mcm pelik sket, mak aku n bapak aku dok kat meja makan ngah makan cucor aku buat, pakaian mak aku cm biase die dok umah iaitu berkemban hehehehe panas kate nye... tgh sedap2 die makan 2 aku tny die soklan camnie "Mama, mama balik kul bape?" pas2 mak aku jawab " Taktau la, tgk la depa datang amik kul bape".. jadi mcm aku tau yg mase 2 mak aku dah "takde" kire die dtg jenguk je la... pastu aku ckp lagi kat mak aku "Mama, Ita ade bende nak cerita jap lagi, kite sembang dalam bilik yea" pastu mak aku benti makan terus tarik aku masuk bilik, elok aku nak luah kan perasaan yg ade dalam benak hati aku nie, tibe2 dengar bunyik hujan...

/floor/no

adehhh mmg potong stim, aku terus terjaga bab nak angkat kain, sekali abg aku dah angkat daaaa... pas2 aku pon pk nak sambung balik tido, nak sambung luahan perasaan ngan mak aku, aleh dah xdpt mimpi 2 dah... huaaaaa...

tapi... yg x leh blah... aku mimpi pasal "die(post sebelom)" la plak... adehhh mimpi pasal pe x igt tapi aku igt aku mimpi die... adoyaiiii bukan main angau lagi aku kat die ni... matila aku !!!

/shock/blush/blush

emmm... okla dah la pasal mimpi, semua pon mainan tido je, mungkin aku ingat sangat kat mak aku le 2... tapi ralat la x sempat nak luahkan perasaan kat die...

sejak 2,3 hari nie aku murung n cepat marah je, tapi tahla ape punya gile nye aku nie, bile "die" komen2 kat fb, tgk die update blog ngan pic2 die buat aku hepi tgk die... mungkin aku hepi kot kwn ngan die, senang tgk care die yg bersahaja komen2 kat fb aku... thanks yea bab menceriakan hati saye nie... i owe u... kalo ade duit lebih saye janji, saye nak bg hadiah kek special on ur birthday... sorry sgt, bukan niat saye nak mengorat atau ape, just to say thanks.

/blush/blush

No comments:

Post a Comment