Friday, February 11, 2011

konpius!!!!!

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

argghhhh... ape kene ngan aku nie??? gile? sewel? mereng? x paham la ngan ngn diri aku sendiri...
mcm nie, aku skang dlm dilema sebab nye, penyakit x tetap pendirian aku hinggap balik kat badan aku nie...
nie la kelemahan n boleh dikatakan perangai terburuk dalam diri aku, aku paling susah nak wat keputusan, kadang2 aku ske dengar ckp org (aku kutuk bapak aku de perangai cmnie, padahal aku menurun die) , pas2 plak aku nie ske sangat berubah hati...maksud nye bile aku jumpe sesuatu yg lebih baik, aku ske pada sesuatu 2 plak... kalo org cine kata nie ; "haiyaaaa... BUSUK punya olang!!"
camane yea nak jadi seorang yg tetap pendirian? sorang yang boleh buat keputusan tetap....
aduhhh... aku kne start berdoa pada allah supaya ditetapkan pendirian.


mood petang nie aku rase mcm nak kene belasah, nak kene baling ngn buah2an busuk biar aku sedar diri sket


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

  1. sng je nk tetap pendirian...
    bila dh de keputusan. sila tutup mata. jgn bukak sampai habis keje/keputusan tuh berhasil. sekian. ceramah pree of cas. ekeke...

    ReplyDelete
  2. huhu... ok2 pasni try, kalo x leh gak cane?

    ReplyDelete