Sunday, April 24, 2011

BaiKkAh AKu?

assalammualaikum...

sambungan lagi kisah KC hehehehe

KC dh x kol A sejak hari tu KC kol tapi A mcm nak x nak layan je... so setiap kali KC balik kg, KC dh x bgtau A, huhu...
menurut abg KC, A selalu gak tny nape KC x kol die, knp balik xbgtau...
masalahnye bukan KC xnak bgtau... tapi kata2 A yg KC bukan anak die lagi buat KC sentap n merajuk, lg plak, A tau KC balik tapi ade ke nak balik jenguk KC?

hmmm... xpaham la ngn A, bila KC ade asyik nak marah je... tapi dalam masa sama mcm rindu plak kat KC huhu...
KC sje je wat nohen kat A...

____________________________________________________________________

pandangan aku

aku rase mane nak cari anak pompuan cm KC, dh la KC ank pompuan tunggal dlm keluarga die, n walopon KC pompuan, KC seorang yg boleh diharap n agk bertanggungjawab walopon KC nie agak pemalas....hehehe
tu la... terlajak kata nie kadang2 leh buat org xsenang ngn kite, tapi berbalik pada post sebelom nie, kalo dh dinamakan cinta tu, perit + pedih + sakit ati + seronok + gembira, semua pon kite telan bila kita dh mencintai seseorang tu dengan sepenuhnya tambahan pulak ahli keluarga kita sendiri....
aku doakan yg terbaik utk KC, kalo dh sedia berdamai ngn A silalah berdamai, kite x tu sape yg akan "pergi" dulu


p/s: aku mcm selalu teringat kat sum1 la... haisssyyyy....parah2

No comments:

Post a Comment