Sunday, April 17, 2011

kuRus= diEt + ExerCise


assalammualaikum....

arghhh... runsing la bila utarakan isu kurus nie, tah bila la nak kurus, sejak kecik lagi aku la budak pompuan paling besar dikalangan kawan2, sekolah menengah pon same... aku yg paling berat kat dlm kelas bila ukur berat masa kelas PJ... sedih n kecewala...

it's not that i'm not interested in diet or exercise, cumanya aku nie dalam semua hal payah betul nak disiplinkan diri, baik soal makan, soal duit, dll... penah jugak sblm nie try skip makan malam, tapi usaha tu bertahan seminggu je, same goes to exercising, ade la seminggu je aku p bersenam pas balik keje, pastu dh stop hehehe...

hmmm... mungkin aku kene ade pendorong la baru aku de disiplin, tapi belom jumpe lagi pendorong tu hehehe.... tapi setakat nie aku ske tgk org kurus, n aku nak sangat3 kurus cm diorang, dpt berat ideal pon dah kire ok dah pon...

bila nak amik gambar or tengok cermin rase segan tu mmg mendalam la... mmg kene start dr sekarang la...
aku ske tgk zizie ezette n jue aziz,diorg chubby tapi badan masih slim(kirenye potongan badan diorg nie mantoppp la huhu)...hopefully i'll achieve like them some day huhu

p/s :laki ske yg kurus2 je gemoks2 cm aku nie mane le ade yg pandang =((

No comments:

Post a Comment