Monday, April 11, 2011

traNsPoRt

assalammualaikum....

weekend lepas settel jugak plan nak g kursus kawen ngn MissYan Yan, huhu...kitorang p kursus kat wangsa maju, dekat je ngn wangsa walk, 1st time aku p area situ... macih banyak2 kat akak Miss Yan Yan bab tolong antakan, siap bg penginapan percuma lagi 1 mlm huhu... best2... jasa mu sentiasa dikenang...

p sane naik lrt je, awaiii dah aku kuar pagi2 tu, g merayap kat sungei wang dulu heheh saje teringin nak p sane, best jugak, banyak barang huhu...
smp tengahari lepak jalan2 pastu mam kat mekdi dalam tu...
pastu nak p kl sentral naik monorel la kononnye nak merasa,aleh2 tersalah naik plak, tapi masa awl2 tu tgk arrow dah betul dah, tapi salah jugak... hmmm... las2 kene tunggu monorel tu pusing dulu huhu... jln2 atas monorel tu dh mcm nak termuntah pon de kikiki...
smp kl sentral dh lewat, solat jap pastu baru naik lrt ke sri rampai, nak p tempat kursus tu kene trun ctu... masa tu dah 240pm, kursus start 230pm huhu nasib baik akak miss yan yan tumpangkan p tempat kursus, xpayah la nak jalan jauh2....

dua hari la kursus tu, atpi aku ske belajar bab kawen masa kat sekolah lagi,lagi kelako... tapi kan masa hr 1st tu, aku dok depan ngn Miss Yan Yan, ade plak sorang ustaz nie tny nama aku,pastu x pasal2 aku jadi bahan contoh die, dh la panggil aku ita, adehhh....

hari ahad tu kul 645pm baru abis kursus,penat gakla... sebelom balik umah, aku p mam subway dulu kat kl sentral, lama dah x mam subway, asyik mam mekdi je hehehehe...

smp putrajaya sentral pon mlm la dekat kul 10pm jugak, tunggu bas lagi nak balik umah... bas dah la lambattt...hmmm nie buat aku nak beli kenderaan sendiri nie, tapi nak beli moto 2nd je kot, nak beli kete cm x mmpu la nnt nak kene bayo tu ini...

lagipon jalan nak ke umah aku tu sunyi gak memalam...hmmm... jauh lagi tu nak jln...mmg patutla ade kenderaan sendiri...
tgk la camne.... huhu

p/s : hmmm.. otw ke ipoh nie, x sabo rasenye....

2 comments: