Sunday, April 17, 2011

nGedAtE

assalammualaikum...

hahaha... x dan2 aku nie nak update cite aku ngedate ngn pakwes org siang tadi, kuar dr kul 1300 balik kul 0300... dasat kan? minah kilang nye shift keje pon x lama smp cmnie...

nak tau aku ngedate ngn sape? ce cite.. ce cite...

huhu x sangke2 la leh date seharian ngn TNG n En.Gitar, huhu memandangkan bulan nie besday diorang... x pasal2 aku join the club celebr8 besday diorang huhuhu... (leh kire celebr8 la kan td kan?)

mula2 diorang amik aku kat umah dalam kul 1300, memandang TNG nak tgk monumen yg dikatakan ada unsur "free masion",aku bawakla diorg p tempat tu, monumen tu kat Presint 2, Putrjaya... aku pon x bape paham pasal free masion nie... so ade snap few pics kat sane, (aku amik kesempatan snap byk2 pic TNG kikikiki)

pas dah puas snap2 pic kat situ, n En Gitar dah habis layan blues tepi tasek putrajaya, azan zohor pon berkumandang n kitorg decide nak solat kat Masjid Besi dulu sebelum gerak utk buat aktiviti seterusnya. nak tau x? nie la 1st time aku masuk Masjid Besi walopon dah setahun dok Putrajaya hahahaha... luar nmpk kecik tapi dalam...besaqq... smp aku sesat2 la dlm tu cr jalan keluar hehehehehe... pengalaman2....

pas dah solat kitorg gerak p The Mines, bab En. Gitar teringin nak naik bot kat dalam tu (adehhh... kelakar la die nie)
smp Mines, igtkan nak tgk wayang cite Rio, sekali cite tu lmbt sgt kul 5.25pm, kitorg nak gerak p subang plak jap lg, (kang aku cite knp).... pastu kitorg nakmain bowling, lane penuh plak bab ade syarikat dah book utk tournament, huhu... xpasal2 cadangan aku nak dengar TNG nyanyi menjadikkk.... so kitorg decide p karok je, huhuhu... akhirnye dapat gak dengar TNG nyanyi hehehe... best la sore die hehehehe.... pastu kene ghanjo ngn aku n En.Gitar kene nyanyi lagu "Ayat-Ayat Cinta-Rossa" hehehehe... yg En.Gitar kene nyanyi lagu "Bersanova-Wann" kikiki kelakarrr la... tapi best sgt2... emmm... aku ada pilih lagu yg aku tujukan utk TNG hahahaha

dah habis karok kitorg gerak p subang, nak tau sebab ape? sbb nye, aku nak sangat hadiri majlis kawen kawan poli aku kat Kelab Golf Kiara, ye la... tempat eksklusif camtu mane leh lepas peluang nak pegi... n diorang dua nie sporting habis, sanggup balik tukar baju bab nak masuk tempat tu kene berpakaian formal (xleh blahhh...menyusahkan tetamu jekkk)... thanks so much koranggg... aku pon join tukar baju kat umah TNG hehehe...
1st time p umah TNG, comel je umah die, tapi semua bende tersusun rapi... x macam umah aku hahahaha....

kul 2000 gerak p KGPA, n smp lebih kurang 2040, nasib TNG tau jalan hehehehe... nak kata meriah tu x semeriah majlis kat umah or dewan biasa la, tambah die buat mlm plak... nmpkcm x ramai la tetamu yg hadir, makanan best n last sekali ada letupan bunga api... huhu majlis cmnie org kaya leh la...
aku rase kalo majlis aku nnt (tu pon kalo aku kawen la) aku nak buat 1majlis je ngn bakal suami aku, n nak ajk semua kawan2 yg aku kenal, cikgu2, staf2... yela diorang nie byk berjasa, ni la masa aku nak belanja n reunion semula ngan diorang semua... biar majlis x semewah mana asalkan dpt raikan tetamu cukup la bg aku.... (xde pelamin or baju yg cantik2 pon xpe, janji tetamu yg hadir majlis aku dpt makan sedap2)

pas dah makan kenduri,kitorg p suway pyramid tgk wayang huhu... nie TNG nak sgt tgk cit Rio,so ikotkan saje... best jugak cite nie, kelakar n comel la karakter2 dalam cite tu...
dah settel semua aktiviti diorang anta aku balik... huhuhu

having great weekend ngan korang... mmg betul2 dapat lupa masalah kejap... best sgt2 dpt lepak ngn TNG huhu (bila leh lepak same lg??) thanks kat En.Gitar bab nie idea die ponnn....

sebelom diorang balik En.Gitar ada suarakan cadangan nak BBQ kat teluk batik, best jugak tu tapi time raye....hmm... kalo org yg x de hala tuju beraya cm aku nie leh la, geng2 lain xtau la... kene buat portfolio betul2 nie....

p/s: sonok dapat karok ngn TNG, n dapat ghanjo TNG jugak hehehehe....
TNG... adiah tu mcm xmuat je ngn TNG, kalo xmuat sorry ye...
En.Gitar, aku xlupa la adiah ko, harap2 sesuaii la...huhu x pandai pilih adiah utk korang la......


hmmm... cakap pasal raye,kalo panjang la umur aku time tu.... cane ekk raye thn nie? dapat ke aku melawat kubur mama? hmmm... mcm xje, tapi kalo xde transport aku nak usahala sewa kete... sedih kot lama la x melawat kubur mama....

2 comments:

  1. Insyallah kalau ko nk gie ziarah kubur mama ko. aku leh tolong bawakan.. tapi dimana lokasinya. jgn cedeh2 ..kawan2 ko ada.. be happy ya ^_^

    ReplyDelete