Thursday, April 28, 2011

sentappp hati mak nak T________T



Asslammualaikum...

adehhh... sentapp hati mak nak bila bace dua post dr sum1 kat fb hehehe...

kenapa plak aku nak sentap? betul ke tuju kat aku? tapi dah 2x post nye buat aku terasa hahahaha...

yg 1st tu, aku baru je pas tny member die, sekali die post sumthg kat wall die, yg aku rase mcm die menyatakan bende tu kat aku (nmpk sangat aku byk wat salah kan)
pastu 2nd, aku baru post sumthg kat wall aku, tibe2 sum1 nie pon post kat wall die mcm menyatakan die x puas hati... mesti korang xpaham kan...tapi, erkkk susahla nak bgtau kat sni..

hmmmm... mungkin aku yg salah paham kot, tapi tersentappp la jugak hahahaha

tapi kalo betul post tu ditujukan kat aku, hehehe aku terima n redha je... n janji xmo wat salah kat die dah hehehe
(takotla bila wat salah kat orang nie-rase cm nak muntah hijau je)

No comments:

Post a Comment