Monday, April 25, 2011

ImpIaN AtAU MimPi

assalammualaikum...

tetibe plak aku ter buat 1 impian aka mimpi petang tadi hahahaha

bukan ape tadi aku bukak website jabatan aku, sekali tgk, jabatan ade bukak application utk pegawai awam dapatkan biasiswa Hadiah Latihan Perkhidmatan, aku xpasti la HLP nie utk pegawai yg dh de degree ke x, tapi kalo ikotkan mmg utk yg de degree je... adehhh... harap2 yg de diploma leh apply jugak.
ade 1 lg skim utk pegawai sokongan cm aku nie, cuti 1/2 gaji x pon pinjaman JPA utk study separuh masa.
tahla, minat nak sambung study nie membuak2 plak,walopon otak aku nie cm tepu n dah x berape pandai dah nak study tapi teringin gak nak ade segulung ijazah.
susah la org bawahan macam aku nie nak pangkat kalo xde education, tu plak kelemahan keje gomen nie yg aku nmpk... xtau la plak kalo pekerja tu sendiri yg x nak amik peluang... huhu

tapi kan, impian aku nie diselit ngan mimpi sket hahaha....
nak apply kemudahan yg gomen bagi nie ade syarat jugak, kene sah dalam jawatan pastu kene ade 3thn s.k.t (kire KPI la) pastu markah s.k.t nie kene la 80% 3x....

menurut impian aku thn nie seperti di post sebelum.. aku nak tunang n kawen cepat hahaha (nie mimpi je)
so, aku igt biarla aku kawen pastu nak sambung study huhu hopefully *bakal suami* aku nie menyokong la impian aku nie, n mane tau die pon nak join sekali hehehe....

gile la aku punya impian aka mimpi hahahaha...

p/s: kalo x kawen pon nak sambung study jugak...
**ape kes asyik ckp pasal kawen je? niat hati dahade tapi belom ade yg sudi hahahahahahaha**

No comments:

Post a Comment