Monday, April 4, 2011

hepi hari tua T.N.G


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

assalammualaikum...

yuhoooo....

saje2 je nak post special entry kat T.N.G in my life (spt dlm entry sebelum nie...)

aku tau besday die nie drpd kawan baik die kikiki... nak tny sendiri segan siottt...

sebelom nie ade jugak la janji nak blanje die makan kek bentuk kamera, tapi mahal la plak hehehe... (awak, jangan marah yea... nnt lain tahun saye ade duit saye belanje k hahaha)

all i wanted to say here is that; (is kah?rase nye banyak je nak bg amanat)

- happy birthday ke 25, moga tahun nie jadi tahun lebih baik daripada tahun2 sebelum2 nie
- semoga tahun nie awak dimurahkan rezeki lagi
- semoga tahun nie awak gembira je selalu
- harap2 awk dikurniakan kesihatan terbaik
- ape lagi ekkk??
- moga impian awk tercapai tahun nie
- moga awak sentiasa bahagia disamping ibubapa, adik beradik, ahli keluarga lain, kawan2, GF hehehe
- semoga dipercepatkan jodoh kikiki



p/s: T.N.G, teruskan tersenyum yea, sebab senyuman awk tu membuatkan saya sentiasa hepi n ceria je selalu... =))
perkenalan sy dgn awk masa saya dirundung masalah... tapi bila awk hadir, hari2 sy penuh dengan gelak ketawa besar2, penuh dengan senyuman... melihat gambar awak tersenyum buat saya pon turut sama tersenyum. maaf atas keterlanjuran saya sekiranya tingkah saya membuat awk x senang... semoga persahabatan kita terus kekal n maaf sekiranya tingkah saya boleh menjejaskan persahabatan kita, cuma saya harapkan awk maafkan saya dan teruskan tersenyum =))


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment