Tuesday, April 12, 2011

mungKin IniLAH nAManYE cINtA


assalammualaikum...

huhu alhamdulillah dah sampai ipoh... best2 dapat stay kat umah seminggu....
tadi smp2ipoh terusg lokasi intebiu, ingatkan kat opis belia blakang stadium tu, rupenye kat velodrom (tempat lumbe basikal), 1st time la aku jejak kaki kat situ....
settel keje2 kat situ, gerak ikot diorang p hotel heritage, aku malas la nak tido kat situ, baik aku tido kat umah je, best jugak leh nonggeng, telentang hehehehe...lagipon 2minggu aku x balik umah, rindu la kat umah....

tapi ade kisah KC cite kat aku pasal A
masa KC smp umah, tekejut gak A pon ade, KC xbgtau A pon die balik, KC bgtau abg die je... tahla hubungan KC ngn A dh lain la... x same dah cm dulu, smp2 tgk moto "pinjaman" aku tu tayar pancit, pastu x pasal2 A mengamuk x tentu hala tuduh KC kuar tah mane2 smp tayar pancit, die kata die baru je tukar tiub... perlu ke die mengamuk kat KC yg baru je smp? pegang moto pon x... las KC guna pon dua minggu lepas...hmmm... mungkin tu la nasib org menumpang kot

xpahamla...knp ngn A skang? knp berubah smp cm tu sekali? sedeh gak la c KC... tapi mungkin itu la dinamakan cinta.... walopon sedih, perit yg ditelan tapi masih lagi terima macam biase, setiap kali balik mesti perasaan KC sedih, sakit hati ngn perangai A, tapi dalam hati KC masih lagi nak balik, n ade hati lagi nak tukar keje biar dpt keje kat kampung

cinta nie complicated la, macam2 rintangan, perit, sakit, tapi bila dah jumpe cinta sejati, walo macam mana perit pon telan jugak.....tahla.... mungkin aku jenis yg sayangkan keluarga, ske pada keluarga bahagia....

xpela... aku hanya mampu berdoa yg 1 hari nnt aku akan temui keluarga yg sudi memberi aku sedikit kebahagian... aminnnn

p/s: macih kat semua bab sudi menumpangkan kasih sayang pada aku yg x seberapa nie.... hanya Allah je yg membalas nye......

***tadi dpt kol dr akak mizz feena, ajak makan briyani,alamak segannnn la..macih kak sudi sayang saye***

2 comments: