Sunday, May 29, 2011

--huargh-- huargh--


assalammualaikum...

letih plak rase minggu nie, banyak aktiviti yg aku buat pas keje dalam minggu ni, start hari isnin, pas keje p lepak mamak online kat sane, pastu selasa plak, jumpe kawan lama aku yg dh 13 tahun x jumpe... huhu best2... pastu rabu, join geng2 pulau kapas layan wayang, khamis kuar lagi online ka mamak, jumaat plak wayang tengahari ngn midnite, sabtu plak p karnival belia....

huhuhu banyak plak aktiviti aku minggu ni, langsung x tgk tv malam2, banyak cite yg aku ketinggalan cm showdown 2011, asmara (hehehe), movie hari jumaat kat tv3...

sabtu iaitu semalam, aku p karnival belia kat dataran putrajaya, tapi dah lewat petang, mula2 igt nak jumpe kawan aku bab die jage booth kilang die, sekali aku sampai die dah balik ponnn... x sempat jumpe, dah alang2 p lewat n tgah malam tu pon nak p tgk bola MU vs Barcelona so lepak kat dataran putrajaya tunggu sampai Super Junior dtg... malam tu ade konsert Su-Ju, anjuran KBS, aku x de la minat n kenal sangat ngn kumpulan Su-Ju ni, tapi tau la sket2 lagu depa cm "sorry...sorry", ngan "no other"... ramai gak la yg dtg,x kire melayu, cine, india... tapi majoriti melayu n budak2 sekolah...

teringat plak mase zaman sekolah2 dulu aku ngan kawan baik (skang x baik dah) aku minat gile ngan artis taiwan, zaman tu artis korea x menyerlah sangat kat mesia, cite2 korea pon kureng yg banyak cite taiwan ngn jepon... igt lagi aku ngn member aku tu ske gile kump F4 la, Energy la, mcm2 la... tah2 kalo aku still baik ngn die kitorg mesti g sesame mase konsert Su-Ju tu....

malam tu plak p tgk bola, jarang sebenarnye aku layan bola kat luar ni, penah few times je, mase kat ipoh tgk piala mesia, kat umah sewa lama tgk piala dunia tapi bukan final, n ade beberape kali lagi
malam tadi MU-Baercelona... aku sokong MU sejak dulu lagi dr zaman becham lagi, tapi aku x de la kenal sangat pemain2 bola cm kawan aku, aku jenis layannnn kan aje...
tgk bola kat bangi,jenuh cr tempat yg bukak smp pagi kat area putrajaya, aleh2 p bangi... game awal2 MU main best gak,tapi dh lamesket, dh kureng menyengat, bola pon asyik dpt kat barca je huhu... anyway good game jugak la...
smp umah pon dh 530 pagi huhuhu...mentang2 mak bapak xde, bukan main menyongket smp pagi

____________________________________________________________________

sejak dua menjak ni aku cm malas nak layan rumate aku, tahla kenapa, balik keje pon dh malas nak balik ngan die, aku pon jarang gak la sembang2 ngan die, tahla... pelik gak ngan perangai aku ni, nasib baik la ade pengisian aktiviti kalo x xtau cane nak cover line yg aku skang cm dh kureng ngan die... aku rase mesti die pon pasan aku berkelakuan pelik tapi biar je la... mmg aku malas nak layan...

____________________________________________________________________

p/s: hopefully pasni, aktiviti seharain dh x boring cm sebelum2 ni n moga dipertemukan dengan "rumate" yg terbaik dalam hidup aku

2 comments: