Wednesday, May 18, 2011

nEw LooK

assalammualaikum...

cuti je merayap, tambah2 plak tuan motor bg pinjam motor die lagi arr naik tocanggg....
tapi merayappon ade sebab...

pagi tadi kul10 aku dh stat kuar umah, tujuan utama nak bayo semua bil yg ade... hidup nie asyik nk bayo bil je, jenuh le, 1/2 gaji dok bayo utang je...
pastu mula2 igt nak buat spek tapi xtau tempat yg murah, last2 aku beli lens acuvue 3pasang rm50,murah rm10 drpd kedai bese, malas la nak pakai spek susah n menggangu penglihatan, pastu kalo bawak moto cm xleh agak jarak la

tapiiii.... sejak minggu yg lepas,aku dok pakai lens, mata aku sakit plak smp merah2, pedih plak tu, kalo tanggal kang aku xnmpk plak, so terpakse tahan je la... mungkin sbb lens yg bese aku gune tu dh expired kot... huhuhu

dh beli lens, aku p potong rambut plak kuikuikui... dh le rambut aku susah panjang, aku potong plak lagi,tapi xde le pendek sangat x rockkk arr pendek2 hehehe... aku tgk new hair ni cm ok,tapi xtau la kalo org lain tgk cane kakakakaka (peduli ape org nak kata, janji hepi)

pastu pk2 buat spek kat area umah dh arr... pastu aku ter bekanan ngn 1 frame nie... hahahaha... awek kedai spek tu pon kata ok, walopon agak mereng, aku pon x penah wat spek gaye cenggitu...

soo... tunggu la my new look yea... =))

No comments:

Post a Comment