Thursday, May 19, 2011

nUr KAsiH tHE mOviE


assalammualaikum...

aku pon cm peminat nur kasih the series, x penah jemu tgk cite tu, walopon dah bape kali ulang pon nak tgk gak lagi...
mungkin sbb penceritaan cite ni yg best n teratur je smp tgk pon x jemu...

ade part sedih, part gembira, yg best part kekeluargaan... camane adik beradik yg selalu gaduh tapi akhirny berbaik n jadi rapat... pastu adik beradik yg rapat ngan ibu pas ayah meninggal... n hubungan yg x penah berenggang walopon masing2 dah de keluarga masing2...

tahla mungkin aku ske kot suasana macam ni, aku paling ske suasana berkeluarga, rapat ngan adik badik, ngan mak ayah, kalo ade ipar pon leh rapat... bg aku tanpa keluarga sapalah kita nie, x semua kawan2 yg betoi2 boleh tolong kite melainkan keluarga kita sendiri...

hmmm... balik2 cite nur kasih tadi, yg the movie nie cam best jugak, tapi aku ske the series lagi hehehe... yg movie nye cm blurr kat ujung tu, n part aidil skit sangat, pastu apsal watak umie nazira xde, kalo de lagi best hahahaha...

paling mengecewakan prediction awal aku n cikpah salah hahahaha... kire ending die x seperti yg kitorg pk kan... adoyaiiii penat je teka hahahahaha

paling best sinematografi (tah betoi tah x aku sebut nie)... gambar2 dalam cite nie cantik, pencahayaan cukup...

lakonan mia n sorang budak laki nie pon best gak, comeiii je mia, pastu ade budak laki arab yg xtau sape pon best, semua penonton gelak...
semua best la, sape yg lom tonton tu p la tgk naaa

p/s: hopefully 1 hari nnt aku pon akan dapat femili bahagia cmnie... aminnnnn ya rabbal a'alamin

No comments:

Post a Comment