Tuesday, May 17, 2011

seLamAT bErsALin KAwAn2


(gambar mohd aqish aiman usia 3minggu)


assalammualaikum...

phewww sebelom nie aku de post pasal kawan2 yg bakal menimang cahaya mata kan, huhu baru2 nie ade la sorang dua akak opis yg dh pon deliver baby diorang, alhamdulillah dua2 selamat...

tapi bile dengar pengalaman diorang deliver baby diorang, erkkkkk aku sendiri rase seriauuu n geli geleman...
mane x nye kene gunting la, vakum la, jahit la... adoiiii sakit tu...
baru la tau betape besarnye pengorbanan ibu kite melahirkan kite kat dunia nie...

x sabar nak tunggu baby kawan baik aku ju n harris, dengar2 nye bakal dapat baby boy, mesti kecik je bab ju ni mase preggy pon x nmpk perutnye, harris mestile jadi sorang yg paling hepinye bab die yg paling ske baby hehehe... tahniah korang berdua, kalo leh lahirkan baby tu time besday aku ekk kikikiki

tah bile plak time aku, tah merasa tah x, semua tu ketentuan Allah... penah jugak terpk nak meninggal mase bersalin... ye la kan kalo meninggal mase bersalin di katakan shahid... huhuhu

tahniah yea korang yg baru dpt baby, yg dh pon dpt baby, semoga dengan kehadiran baby korang tu menambah kebahagiaan rumah tangga korang n mengeratkan ikatan hubungan korang suami isteri

No comments:

Post a Comment