Sunday, May 8, 2011

hEpi mOthEr's Day


assalammualaikum...

8hb Mei, dengan rasminya ditetapkan adalah hari ibu, ala bg aku sepatutnye hari2 adalah hari ibu, hari2 pon sebenarnye kite kene hormat, sayang, x tinggikan suare dsbg nye....

hmmm... nak wish hari ibu kat mak aku pon, mak dah xdek... nak cite pasal mak aku pon, aku dah cite kat post sebelom2 nie...

aku rase xpuas la hidup 21thn dengan mak aku, byk lagi bende alam dewasa yg aku belom share
ngan mak aku

bg aku mak nie macam teman baik kite, mane de teman baik yg betul2 baik mcm mak kite,ye la... cthnye macam kite xde duit,cube kite cite kat kawan rapat sebaye kite, belom tentu lagi diorang nak hulur singgit dua, tapi bile cite kat mak, nak plak time tu mak tgh banyak duit n mood baikkk punya, naaahhh paling koman pon 50 rgt dapat

lagi plak, kalo kite sakit, kawan baik macam mane pon belom tentu die nak belikan panadolke 100+ ke tapi mak nie, kalo mak yg x reti bawak kete ke motor cm mak aku, dan2 die bising tepi telinga kite suh makan panadol cepat2 kalo xde, die mesti bising tepi telinge bapak kite suh bapak bawak anak kesayangan ke klinik, kalo demam tu belom teruk lagi, die mesti bising suh kite cepat2 p jumpe doktor nye.... betoiii dak??

mama, mama la insan paling best... xde orang lain yg leh ganti tempat mama walopon abah dah pon kawen lain, banyak bende dah berbeza sekarang... tapi xpe segala memori kite bersama akan sentiasa diingantan ita smp bile2, ade chance nnt ita p melawat pusara mama k

selamat hari ibu...

p/s: kim slm hari ibu kat mak korang... hargai mak korang bg yg masih ade mak, yg dah xde banyak2 kan doa utk mak korang k

lagu "kau sahabat kau teman-hijjaz" dan "hanyut-faizal tahir" special dedicated to Allahyarhamah Rabaiyah Ismail, moga mama ditempatkan di syurga n ita berkesempatan bertemu mama lagi

2 comments:

  1. sedihnya baca.moga arwah mak ko tenang kat sana..rajin2 sedekah yasin kat arwah..

    ReplyDelete
  2. adehhh... sedih lagi ke? aku buat kelakar tu hehehehe

    ReplyDelete