Saturday, May 14, 2011

minGGu LetiH

(gambar hiasan semata2)
assalammualaikum...

lame plak rase x on9 walopon baru je 4 hari x 0n9 hehehe...n selama 4 hari nie jugak la aku x masuk opis

kenape aku asyik xde kat opis? hmm... sbbnye aku kene p kursus la, genap 20 hari kursus aku thn nie hahaha... gile dasat... kan best kalo bley claim kalo terlebih kursus...
aku baru je balik dr kursus induksi khusus kat PD (erkkk...PD lagi, jabatan aku nie mmg sediakan bajet utk ke PD je ke?)
kursus nie utk pengesahan jawatan, ade 1 je lagi x lepas,aku fail 1 bahagian dalam exam pengesahan jawatan, tapi bulan 7 nie akunakrepeat balik,biarr la cepat2 sah jawatan, aku nak apply jawatan baru la... (n hopefully dapat balik negeri balik)

mula2 p kursus cam malas jugak la, tambah2 plak dengar jadual kursus dah rombak, pengelola riadah En Azami dr Azami Ent, en. azami nie best tapi penat sket la, pagi petang ade aktiviti... pastu malam last de persembahan kumpulan lak (nie yg aku lemah nie-kene berlakon bagaiii)
pastu kalo ngan en azami x tepuk lalat, x sah... hahaha... tapi best la,ske bile die conduct aerobik, berpeluh2 lenjun arr baju...

kursus kali nie campur gred, gred 41 pon ade (boss le tu)... ade yg ok, ade yg kerek, tapi xcam kursus orientasi awal2 dulu walopon bercampur ngan boss tapi masih bley cope dengan baik,kali nie pon ok cume ade la certain2yg x best huhu

cakap pasal hotel lagila x besttt... servis nye x best la... hotel cm ala2 apartment, bilik ok tapi tv kecik hahaha.... pastu housekepping pon xbest... yg paling x leh blah makan malam akhir,ade plak buat stimboat tapi ala buffet...hmmmm... malas la nak komplen sangat, tapi mmg le x best nye...

sepanjang kursus ok la, smpla akhir kursus... n pas abis kursus balik putrajaya, bergegas basuh baju sume bab aku nak cuti seminggu hahaha...

so skang aku dah pon smp umah,rindu aku kat umah esp mimi dah lepas dah... mcm2 cite aku dengar drpd abg aku pasal mimi... nnt aku cite pasal mimi nie penuh2 page ekekeke...

minggu nie nak rest kat umah,nak ronggeng pon moto xde bab tuan die dah amik balik, hmmm... so cuti nie dok umah je yea...

oooo... aku lupa nak cite mase kursus tu, petang khamis tu, kitorg de aktiviti water rafting (aku xtau pon ape maksud rafting nie) tapi kire buat rakittt arr... org2 en azami bg peralatan cam life jaket, kayu, tong,tali... so kitorg kene bina rakit sendiri n naik rakit ke laut n patah balik ke darat... mula2 aku cm x yakin rakit kitorg nie kukuh, tambah2 aku nie dah le berat, mau hancur rakit tu, tapi paling mengejutkan kitorg yg 1 kumpulan 11 org nie leh naik rakit tu n ke tengah laut, mula2 dah la kitorg yg siapkan paling last, tapi mase race sape leh ke petanda kat tengah laut n balik ke darat balik dulu die menang, rupe2 nye kitorg paling laju huhu...
mula2 aku takot gak kot2 aku terjatuh ke dr rakit, tapi alhamdulillah semua selamat n rase x puas plak kejap sangat... best sangat2... rase takot air pon aku dah atasi sket2 sejak dr kat pulau kapas lagi... n harap pasni aku x takot sgt dah...

pasni nak p team building plakla... ske plak aku buat aktiviti adventure2 nie, best bab kite leh cabar diri kite sendiri n kite leh tgk ade kerjasama x antara kite ngn kawan2 kite...

p/s: sambil update blog smbil layan lagu ukays, best plak lagu "Bila Diri Di Sayangi"


No comments:

Post a Comment